Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 05.12.2007, 22:20
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.689
Perusasetus

Jaa, no sittenhän toi eka kilpurirojekti on moukan tuurilla jotenkin onnistunut.

Tuntui vaan et hajoo käsiin koko häksätin, kun kolisi niin maan pirusti.

Pois lähtiessä tuli kokeiltua "hiukan" tienopeuksia:
tolla ei uskalla kolmosta edes kokeilla, kakkosellakin loppui tie kesken. Renkaat harittaa ja pallonivelissä on jo nyt väljää..<img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>

Kyllä lähtee..

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
305 kärähti puola?? Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 8 17.07.2007 15:57
rojekti etenee sittenkin. mutta tarvis tietoo? Kankku Tekniikka & Jutustelu 11 12.03.2006 22:17
M: BJ42 loota+j.loota Chevyn adapterilla SuurSyömäri O/M/V Muut 0 14.09.2005 16:01
näin se homma etenee! oska80 Tekniikka & Jutustelu 6 14.04.2005 23:54
Kreationismin voittokulku etenee! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 18:00


Sivu luotu: 00:21 (GMT +2).