Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 05.12.2007, 16:43
Joukka:n Avatar
Joukka Joukka ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 619
Perusasetus

Kiitokset täydennyksestä.

Tähän asti hallitus on pienellä viiveellä muuttanut politiikkaansa,
jolloin olen saanut lisää autoja laillisesti pihalle.
Ensin olen tietenkin tehnyt ennakkotilanteen ja tuonut auton täysin laittomasti.
Päättäväisellä väsytystekniikalla olen saanut hallituksen muuttamaan kantaansa.
Nyt tuntuu olevan mitta äyräitä myöten täynnä.
(5 offiautoa ja 3 varaosa-autoa pihassa)


- www.fjdc.org www.PaHaMa.com
- sekä Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Oranssi Suzuki SJ413 1.8 Turbo MYYTY: Joukka O/M/V Ajoneuvot 6 11.12.2007 13:01
Kenen oranssi 4x4x4??? Jare Tekniikka & Jutustelu 9 23.06.2006 15:06
O th400 JanneBlomgren O/M/V Muut 7 02.05.2005 09:34
Oranssi Blazeri Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 17.07.2004 20:13
O: np 205 + th400 imported_offroadjouni O/M/V Muut 0 09.04.2003 12:53


Sivu luotu: 22:42 (GMT +2).