Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 05.12.2007, 15:06
legro:n Avatar
legro legro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.07
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 429
Perusasetus

Lainaus:
quote:
haluan samanlaisen kameran. zoomauksen käyttöääni oli uskomattoman siisti. todella hyödyllinen ominaisuus että se tallentuu videolle.

----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
Tuo on yleinen "vika/ominaisuus" (pokkareissa) digikameroissa (ei siis digivideo kameroissa tai vanhoissa nauhakameroissa). Myös tarkennuksen natiseva ääni tallentuu videolle. Syy äänien tallentumiseen tulee kameran rakenteesta. Äänet kaikuvat hyvin muovikopan sisällä. Ja mikki on kameran sisällä.

Sama melkein minkä kameran ostat, niin saat tuon ominaisuuden!


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
No voi ekoauto sentään! Niko Chit-Chat 4 29.01.2007 09:52
Ei offia, ei edes kuvaa, mutta ääni sentään kuuluu Olppa Linkit 9 14.10.2004 11:40


Sivu luotu: 20:07 (GMT +2).