![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ja sitä laakeria ei sitten ole asennuksen yhteydessä kiristetty liian tiukalle? Meinaan, että jos niin on käynyt voi laakeri olla kaput ensimmäisen ajolenkin jälkeen, kun se nyt kuulemma liian kireellä ollessa lämpeää ja laajenee ja sitä myöten menee paskaksi. Kyllähän se laakeri on voinut vielä jotenkin toimia parikin kuukautta, riippuen paljonko ajelee ja kiristelee. Itse kun laakeroin hoojiin etunavan jäi laakerin kiristys muistaakseni reilusti alle 10 nm ja se lukitus vedetään sitten abaut 78 nm tiukkuuteen ja jos väli rikka on valmiiksi sökö, niin lukitusmutteri pääsee tiukkaamaan säätömutteriakin.
Mut mä en oo asiantuntija, tosin oma auto toiminut remontin jälkeen ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: LJ.n kuskinpuolen takavetoakseli | jampeli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.01.2008 17:09 |
Land Rover Disco S1 pyöränlaakeri ja sen vaihtotyö | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.01.2008 21:30 |
M: HJ:n kuskinpuolen ovi | Kovakalu69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.04.2007 17:13 |
susukin pyöränlaakeri | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.01.2007 00:40 |
suzuki 410 takajarrukilpi ja pyöränlaakeri | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.07.2005 16:50 |