![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#15
|
|||
|
|||
|
kokemuksia pienemmästä ratista kingcapissa,laitoin 365mm halkaijaltaan ratin,on vähän nihkeän oloinen toi ohjaus,samoin viikset tuli tosi lähelle rattia,korjasin kuumapuhaltimella varovasti lämmittäen ja taivutus kauemmaksi ,good.
paljonko ootte korottaneeet autoa,mulla 30 mm koria+25 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan kingcap vm85 | kharju | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.01.2008 13:51 |
| M: Nissan KingCap TD25 4x4 -88 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.03.2007 15:37 | |
| O: Nissan datsun kingcap -83 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 15.03.2007 23:57 | |
| Nissan Kingcap -83 vaihdelaatikko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.03.2007 21:04 | |
| o: nissan kingcap -86 osia | arska4x4 | O/M/V Muut | 4 | 02.09.2005 14:14 |