Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 30.11.2007, 20:52
kalnissan kalnissan ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 25.11.07
Viestit: 13
Perusasetus

kokemuksia pienemmästä ratista kingcapissa,laitoin 365mm halkaijaltaan ratin,on vähän nihkeän oloinen toi ohjaus,samoin viikset tuli tosi lähelle rattia,korjasin kuumapuhaltimella varovasti lämmittäen ja taivutus kauemmaksi ,good.
paljonko ootte korottaneeet autoa,mulla 30 mm koria+25

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan kingcap vm85 kharju Tekniikka & Jutustelu 0 03.01.2008 13:51
M: Nissan KingCap TD25 4x4 -88 O/M/V Ajoneuvot 0 28.03.2007 15:37
O: Nissan datsun kingcap -83 O/M/V Ajoneuvot 4 15.03.2007 23:57
Nissan Kingcap -83 vaihdelaatikko Tekniikka & Jutustelu 1 14.03.2007 21:04
o: nissan kingcap -86 osia arska4x4 O/M/V Muut 4 02.09.2005 14:14


Sivu luotu: 23:01 (GMT +2).