Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 12.11.2007, 18:51
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus


Lainaus:
quote:

Vapaana pyörivä etuvoimansiirto ei mitenkään voi nostaa kulutusta enempää kuin muutama desi satasta kohti. Ellei näin olisi, niin miten selität sen, että yli 2 t painava diesel-Discovery kulkee jatkuvalla nelivedolla 8-11 l/100 km? Kesällä ja maantiellä vähemmän, talvella ja kaupungissa enemmän.
Joo, ei se miunkaan kaaliin sovi, mutta napikset kiinni nousee mulla tojotassa polttoaineenkulutus huomattavasti. Kaveri raportoi samaa GR Patrollista, kun laitto siihen manuaaliset napikset etuakseliin.

Niin tämä siis maantieajon osalta, kaupungissa/hankalissa olosuhteissa ei vaikutusta. Maantieajon osalta ikävää sikäli myös se, että etukardaani ravistaa hiukan...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Datsun king cap 2,5d 4wd -84 pasi1 O/M/V Ajoneuvot 6 21.01.2007 20:21
m:datsun king cap 2,5d 4wd -84 pasi1 O/M/V Ajoneuvot 6 08.01.2007 17:10
O: DATSUN KING CAB 4WD -84 OSIA!!! mettämenijä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.11.2006 08:22
O:Datsun King Cab 4wd O/M/V Ajoneuvot 7 19.10.2006 23:09
Datsun King Cab Slantsix225 Tekniikka & Jutustelu 33 17.12.2004 08:00


Sivu luotu: 15:58 (GMT +2).