![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
sirius merkkisiä ainakin saa ihan motonetistä. eivätkä ole pahan hintasia. näyttäävät ihan hyvin ja sokerina pohjalla: umpion linssit on muovia joten eivät halkeile kun sukeltelee auton kans valot pääl, ainakaan yhtä helposti kun lasiset.
___________________ www.pahama.com ___________________ Edited by - jv on 10/10/2007 20:22:54 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tsi-miehen tarvike kauppa. | Pörö | Linkit | 2 | 15.11.2007 22:34 |
| Tarvike/orkkis Lantikan /RR osa myyjälle kehuja! | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.06.2006 20:59 |
| Q: Toyota mekaanisen vinssin tarvike ristikko | H_Nietu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2006 22:14 |
| M: Tarvike tilaus jenkkeihin | TML | O/M/V Muut | 0 | 12.04.2005 21:46 |
| Tarvike vai alkuperäinen ???? | Rassi | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 20.01.2004 14:12 |