Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 26.09.2007, 07:50
RankkaAnkka:n Avatar
RankkaAnkka RankkaAnkka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.06.06
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 287
Perusasetus

Niin, laitoin sen sun Optiman c-tekkiin kiinni, se on nyt siellä latauksessa...
Ja saa ollakin varmaan torstaihin asti.
Millä laturilla olet koittanut ladata?
Boschin akkutesterin mukaan se oli vaan tyhjä.

T: Se varaosamies jolle takuuakun toit <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Optiman herätys Micco Tekniikka & Jutustelu 22 01.09.2009 23:59
Optiman kelt vs pun joker Tekniikka & Jutustelu 16 26.12.2006 17:09
Miksi Pajeron OD kuoli ? Epeli Tekniikka & Jutustelu 3 17.08.2006 02:50
Optiman akut rangemies Tekniikka & Jutustelu 12 07.02.2005 21:32
Kun Chicago kuoli Dev Music 0 27.02.2002 17:55


Sivu luotu: 16:48 (GMT +2).