![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kisaan on juu vielä kaksi viikkoa ja sillä tässä kysellään että kisa todellakin onnistuisi. Huhuilta et näköjään sinäkään pysty siipiä katkaisemaan eli miksi kirjoitit vastauksesi? Vinoillaksesi mulle? Vai osuiko arkaan pakkaan? Mielstäni tässä on kyseessä tosi asiat. Kilpailulle ei vieläkään ole tiedossa esim KILPAILUNJOHTAJAA??? KUKA??? YHTEYSTIEDOT??? Jos cup-sääntöjen noudattamista vaaditaan kilpailijoilta niin ne pitäisi olla itsestään selvyydet järjestäjille. Kuten sanoit, edellisvuosina ei todellakaan ole ollut ongemia rastien suhteen. nyt on VAIN uudet maastot ja ei taida olla sama ratamestarikaan vai? Huhun mukaan rasteja on vienyt metsään paikallisen UA:n porukka? Pitääkö paikkansa? Onko heillä kokemusta millaisista paikoista orggis tai proto saavat haasteensa? Minä kun en tiedä kenenkään siltä suunnalta kiertäneen kisoja mutta enhän minä toisaalta ihan kaikkia tunnekaan. Tahtoni on, että Warn Trophy 2007 muistetaan helvetin hyvänä ja onnistuneena kilpailuna ja vuodella 2008 olisi 4-5 cup kilpailua. Lapland trophyä ei kuulemma ens vuonna ole. Tällä hetkellä turhan moni kilpailija elää epätietoisuudessa ja ennakkoasetelma WT-07:aa kohtaan on jo negatiivinen. Miksi ei järjestäjä kaikilla keinoilla pyri saamaa kilpailusta positiivistä kuvaa ja katkaisemaan huhuja jo heti alkuunsa? Olet muuten väärässä, kilpailun jälkeen itkeminen ei auta enää mitään. Etukäteen ne asiat pitää saada kuntoon, tana<img src=icon_smile_evil.gif border=0 align=middle> Muistitko käyttää <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/search.asp |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Warn Trophy 2007 Kuvat | samisami2 | Tapahtumat | 10 | 14.10.2007 19:07 |
| Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
| Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |
| WARN TROPHY | 4wdass | Tapahtumat | 10 | 17.06.2004 10:28 |
| Warn Trophy -03 | PlayBox4x4 | Tapahtumat | 0 | 06.10.2003 17:39 |