Rankun konehuoneessa oli irtoputkia ja tyhjiä letkujen liittimiä vaikka millä mitalla, parhaani mukaan tökin putkia kiinni mutta jäi vielä arveluttamaan että meniköhän ne varmasti oikein. eli siis venakoppien huohotukset tulee kaasuttimiin? virranjakajan alipaineohjaus kuskinpuoleisen kaasarin yläpuolelta? entäs mihin se jakajan alipainekellon toisella puolella oleva putkenlähtö? entäs kuskinpuoleisen kaasuttimen alta lähtevä alipaineputki? koneen takaa tuleva (kampikammion?) huohotus ilmanputsariin? imusarjan keskeltä lähtevä putki vissiin mennyt ilmanputsariin kylmä/kuuma-asento säätimelle joka on poistettu ja tulpattu. ja pistetään nyt vielä pari kuvaa silmän iloksi, ainain on jouluisen väristä putkee

ja kumpi tossa imusarjassa on lämpömittarin anturi? tuo 3 pultilla kiinni oleva vai se joka on tossa imusarjan päädyssä kierteellä?