![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Erikokoiset renkulat kulmassa / akselilla?Kuinkas paljon kuormittaa esim. tasauspyörästöä, jos vaihtaa Pajeroon yhden uuden renkaan ja jättää 3 kpl vanhoja alle? Renkaina Nokian Hakkapeliitat 235/75 R 15 ja vanhoissa n. puolet pintaa jäljellä. Jos vaihtaisi esim. etuakselille molemmat uusiin, niin lienee parempi, mutta eikös tuo taas rasita nelivedolla ajettaessa? Ei raaskisi koko kierrosta vaihtaa yhden silpoutuneen kumin takia ![]() Toinenkin asia tuli ajankohtaiseksi aamulla kun auto sanoi vou vou.. Onko merkitystä, jos vaihdan nykyisen kahden (kömön) akule tilalle yhden uuden? Tietysti kapasiteetti pitää mitoittaa oikein, mutta onko muuta huomioitavaa? Mikäli olisi riittävä Pajerolle ilman vinssiä tms.?
__________________
* * * * * * * * * Jeep Grand Cherokee ZJ -94 5.2L V8 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kulmassa ajellaan 24.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 12 | 25.05.2008 19:42 |
Helluntaiajelut Kulmassa la 10.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 27 | 11.05.2008 09:02 |
Kulmassa ajeltiin la 1.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 29 | 03.09.2007 15:26 |
Akseli swappi kavennetulla akselilla | Tuhnu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.05.2007 21:29 |
Korotuspaloista lehtijousitetulla taka-akselilla. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.11.2006 19:44 |