Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.01.2008, 12:02
Saimon:n Avatar
Saimon Saimon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.09.07
Sijainti: Kuukanniemi, Lemi, Finland.
Viestit: 105
Perusasetus

Erikokoiset renkulat kulmassa / akselilla?


Kuinkas paljon kuormittaa esim. tasauspyörästöä, jos vaihtaa Pajeroon yhden uuden renkaan ja jättää 3 kpl vanhoja alle? Renkaina Nokian Hakkapeliitat 235/75 R 15 ja vanhoissa n. puolet pintaa jäljellä. Jos vaihtaisi esim. etuakselille molemmat uusiin, niin lienee parempi, mutta eikös tuo taas rasita nelivedolla ajettaessa?

Ei raaskisi koko kierrosta vaihtaa yhden silpoutuneen kumin takia

Toinenkin asia tuli ajankohtaiseksi aamulla kun auto sanoi vou vou.. Onko merkitystä, jos vaihdan nykyisen kahden (kömön) akule tilalle yhden uuden? Tietysti kapasiteetti pitää mitoittaa oikein, mutta onko muuta huomioitavaa? Mikäli olisi riittävä Pajerolle ilman vinssiä tms.?



__________________
* * * * * * * * *
Jeep Grand Cherokee ZJ -94 5.2L V8
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kulmassa ajellaan 24.5. Byrocrat Tapahtumat 12 25.05.2008 19:42
Helluntaiajelut Kulmassa la 10.5. Byrocrat Tapahtumat 27 11.05.2008 09:02
Kulmassa ajeltiin la 1.9. Byrocrat Tapahtumat 29 03.09.2007 15:26
Akseli swappi kavennetulla akselilla Tuhnu Tekniikka & Jutustelu 3 24.05.2007 21:29
Korotuspaloista lehtijousitetulla taka-akselilla. Tekniikka & Jutustelu 2 14.11.2006 19:44


Sivu luotu: 11:53 (GMT +2).