Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #36  
Vanha 11.09.2007, 10:58
Slantsix225:n Avatar
Slantsix225 Slantsix225 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Mehtä, Finland.
Viestit: 163
Perusasetus

Pumpun kierrosten säätäminen vaihteella on siinä mielessä hankalaa, jos tarvii liikuttaa autoa samaanaikaan kun käyttää esim. vinssiä. Renkailla ei pysty auttamaan samalla.
Tuo pyörimissuunnan kääntyminen on tosiaan aika hankalaa. Sen vois kiertää sillä että käyttäs suljettua piiriä. Vaan se vaatiikin jo rahaa.

B-music, psychobilly, rockabilly, trash......it's Batmobilly!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Annetaan vanha vesipumppu Reetu O/M/V Muut 8 25.08.2010 19:58
M: Vetonivelet? vanha BJ? O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 01.07.2007 10:34
vanha 303 O/M/V Ajoneuvot 3 07.05.2007 21:08
Vanha... Flugfiske Chit-Chat 2 14.10.2006 18:01
Keio ilmestyi uneen tuska Rakas Päiväkirja 0 07.11.2002 09:40


Sivu luotu: 14:43 (GMT +2).