Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 30.08.2007, 08:15
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Ruupperissa ainakin kannattaa katsoa korin ja rungon kunto etuovista taaksepäin, on katoavaa kansanperinnettä.
Erityisesti
korikiinnikkeet, runko niistä kohdin mihin järki sanoo että kertyy soppaa palkin sisälle sekä kontin pohja.

Ja vaihteiston jo moottorin kunto että pelaa normalisti, ei ääntele ja että on liemet omilla osastoillaan eikä kone kehitä painetta.

Aika on aikaa ja raha on rahaa!

RUMARACING
TROOPER 2.8, SJ410
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kokemuksia Isuzu Trooper 2.8td:stä? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 6 26.12.2006 19:53
M: Trooper -88 O/M/V Muut 0 04.10.2005 12:41
o:trooper lisko70 O/M/V Muut 12 10.02.2005 23:54
O:trooper ot tomikoo O/M/V Muut 4 19.11.2004 22:58
M: Trooper 2,8 TD O/M/V Muut 0 08.01.2004 10:01


Sivu luotu: 20:11 (GMT +2).