![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tiedän myös yhden BJ-40:n johon on vaihdettu FJ:n kone, eli 24-volttiseen järjestelmään 12-volttinen moottori. Puola siihen on vaihdettu 24-volttisesta, mutta startti on 12V. Aika herkkä pyörimään, mutta on on ollut toiminnassa jo useamman vuoden.
Riippuu kuitenkin varmaan aika paljon laitteen rakenteesta kestääkö se tuplajännitettä. Saisikohan esim. HDJ-80:n "salamarautaa" joka siis käyttää 24V starttia 12V järjestelmässä muokattua toisin päin, jotta akut olisivat käynnistämisen ajan rinnan? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: FJ:N STARTTI | Raajärvi_Rules | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.02.2008 21:34 |
O: Bj:n startti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.07.2006 17:41 | |
o: wakoneeriin startti startti löytyi!"! | wakoneekeri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 06.04.2006 20:40 |
BJ.n startti | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.12.2005 18:36 | |
O: LJ:70 startti | Kentsu | O/M/V Muut | 0 | 01.09.2005 06:55 |