Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 15.08.2007, 10:12
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Tiedän myös yhden BJ-40:n johon on vaihdettu FJ:n kone, eli 24-volttiseen järjestelmään 12-volttinen moottori. Puola siihen on vaihdettu 24-volttisesta, mutta startti on 12V. Aika herkkä pyörimään, mutta on on ollut toiminnassa jo useamman vuoden.

Riippuu kuitenkin varmaan aika paljon laitteen rakenteesta kestääkö se tuplajännitettä.

Saisikohan esim. HDJ-80:n "salamarautaa" joka siis käyttää 24V starttia 12V järjestelmässä muokattua toisin päin, jotta akut olisivat käynnistämisen ajan rinnan?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: FJ:N STARTTI Raajärvi_Rules O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.02.2008 21:34
O: Bj:n startti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.07.2006 17:41
o: wakoneeriin startti startti löytyi!"! wakoneekeri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 06.04.2006 20:40
BJ.n startti Tekniikka & Jutustelu 5 14.12.2005 18:36
O: LJ:70 startti Kentsu O/M/V Muut 0 01.09.2005 06:55


Sivu luotu: 18:33 (GMT +2).