Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 11.08.2007, 07:59
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Ton ikäsessä Jeepissä akselit on d44:set. Jollain kestää d44:set akselit 35:sia renkaita. Toisella porsii 33:silla. Ajotapa on suurin yksittäinen vaikuttaja mitä kestää ja mitä ei.
Eiköhän jarrut oo samat kutvos ja kasi koneilla.
Itselle on hivenen epäselvää, että mites näissä nuo murikan sijainti taka-akselilla menee. Oliko kasi mallissa murikka enemmän repsikan puolella? Vai oliko määräävänä tekijänä manuaali versus automaatti? Tai v-kasi ja automaatti niin niin murikka on laitempana?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: wagoneerin osia. fordstw O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 04.01.2008 14:54
Puskimen suunnittelua...(Vinssin "kidan aukko"?) Lehis Tekniikka & Jutustelu 7 09.04.2007 19:38
sytkän suunnittelua... mauno Tekniikka & Jutustelu 12 15.01.2007 14:04
Reittien suunnittelua Rabbit Ranchilla la 26.8 Racingrabbit Tapahtumat 6 30.08.2006 18:07
Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista Shuttle Tekniikka & Jutustelu 7 11.09.2005 18:20


Sivu luotu: 13:51 (GMT +2).