![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Nivasta maastokelpoinenPikkuhiljaa pitää tuota legendaarista asennuskohdetta, eli Nivaa, muokata maastokelpoisemmaksi. Nyt ois takajousitus muokattu kutakuinkin kuntoon. Pitää nyt miettiä, tekiskö uudet kiinnitykset iskareille, vai laittaisko uudet iskarit(Rancho?) ![]() ![]() Korotusta entiseen tais tulla n 15cm, vanhat jouset oli kai jotkut ihan muun vehkeen jouset, 10cm lyhemmät kuin Nivan. Korotuspaloja laitoin 5cm. Tulikohan liioiteltua... -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Maastokelpoinen rengaspaketti Rangeen | HelaKone | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 26.12.2007 23:45 |
patrollista maastokelpoinen | haapala | Maasturiprojektit | 7 | 26.09.2007 09:23 |
Hieman Nivasta | Nivel | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 01.05.2005 10:26 |
Maastokelpoinen OIKEA pakettiauto? | Harnold | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 06.12.2004 17:03 |
O: maastokelpoinen ajoneuvo, ei pickup | secretary | O/M/V Muut | 2 | 25.11.2004 22:37 |