![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Voi poro kun oli voinut edes varottaa että maastossa on runsaasti 2006 vuoden rasteja. Kuvassa yksi monesta jotka tokkurassa poimittiin ja ihmeteltiin kun ei ollut meidän läppärillä tämmöstä rastia. Turun pojat eli matti ja teppo ongelmissa. Etuvinssi halki, taka arppi paskana ja aiwan jumissa. No pojat sentään veti luokkansa kakkos tilan vaikka yhdessä nilkutettiin takas kisakeskukseen kun suikan takpyörän laakeri oli finito. 18p kivikkorasti Ja taas 2006 vuoden rasti. Voi vittujen kevät kun oikee 184 rasti oli ihan lähistöllä mutta taas luultiin että oli koneelle syötetyissä rasteilla tullu pikku virheitä kun rastin kuvauskin vastasi paikkaa. Beejii kaikkensa antaneena. Ohjauspatentti petti ainoastaan 20km matkalla kaksi kertaa, kääntyessä etelän suunnasta tullelta tieltä kisaalueelle päin ja toisen kerran kuvan paikkaan maalissa. Etu lokaritkin syöpyivät automaattisesti uuteen rengaskokoon sopiviksi. Täytyypä ottaa sisäänjouston rajotukset pois ja antaa loksuille vähän rälläkkää. Tässä alku jos haluaa laittaa lisää niin äkkiä linkittämään -SLCK #28- <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> x-x-x <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lapland Trophy 2007 DVD | Paavo | O/M/V Muut | 47 | 10.02.2009 20:28 |
| Lapland Trophy 2007 videomateriaalia? | mivari | Tapahtumat | 3 | 11.10.2007 22:13 |
| Lapland Trophy 2007 - 20.-22. heinäkuuta | Paavo | Tapahtumat | 455 | 03.08.2007 09:56 |
| Lapland Trophy 2007 | sjeeppi | Tapahtumat | 1 | 24.08.2006 14:54 |
| Lapland Trophy | JAMANT | Chit-Chat | 2 | 01.06.2005 08:37 |