Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 08.07.2007, 10:59
hemi8 hemi8 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.07.07
Sijainti: Turku, .
Viestit: 14
Perusasetus

Eli sama juttu kuin kaikenmaailman MB Sprinttereiden kanssa. Saksassa yleensä rekisteröity tasan 3500 kg:n kokonaismassalle, jolloin suomi-poika hakee niihin valmistajalta uuden tyyppikilven, jossa kokonaismassaksi merkitty esim. 3550 kg ja sitten vielä saksalaisen katsastuskonttorin kautta.

Suomeen tuotaessa Sprintteri onkin sitten aito kuorma-auto, eikä tulliviskaalit iske kynsiään autoon.


Toimiiko sama Defenderille, eli onko valmistaja valmis hyväksymään auton hieman raskaammalle kokonaismassalle? Jos on, niin kuinka se käytännössä onnistuu?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä työ autoksi? Tekniikka & Jutustelu 29 05.08.2007 09:37
landrover 110stw kuorma-autoksi... wenkku Tekniikka & Jutustelu 10 06.11.2006 22:33
1500 Suburban kuorma-autoksi? Tekniikka & Jutustelu 9 12.06.2006 18:58
Mikä autoksi? Grape Tekniikka & Jutustelu 39 17.04.2006 01:52
0-autoksi Pälkäneelle? offroadjouni Tapahtumat 10 02.07.2004 20:32


Sivu luotu: 11:33 (GMT +2).