![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ilman termaria lämmöt pysyy n. 80 asteen tietämissä tyhjäkäynnillä. korkeemmilla kierroksilla nousee likemmäs 93 astetta mutta se lienee myöhäsellä olevan sytkän syytä. Ainakin kollektorit hehkui taas punasena kun käyttelin useamman minuutin.
Molemmat sähköflektit 2-nopeudella, mutta 1,5mm2 piuha on liian pieni noille sähkösyöpöille. Yhdelle flektille 1,5mm2 riittää. Kokeilin täyttää etupäästä, eli ilmaa ei pitäs enää olla missään. Vesiputket on öljypohjan alta tasaisesti nousevia. Tulpanjohdot on sennäköisiä että pitää vaihtaa, rotat? näyttää jyrsineen kahta johtoa. Kyllä lähtee.. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lock right edessä ja takana | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.11.2007 21:21 | |
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? | osmo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.09.2007 18:13 |
Chevyn 350 lämpöongelmat | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.06.2006 21:52 |
Pakon edessä 2 | tuska | Romance and Relationships | 0 | 13.11.2002 08:26 |
Pakon edessä... | Lars | Romance and Relationships | 0 | 12.11.2002 19:24 |