Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 24.06.2007, 01:19
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Perusasetus

Ilman termaria lämmöt pysyy n. 80 asteen tietämissä tyhjäkäynnillä. korkeemmilla kierroksilla nousee likemmäs 93 astetta mutta se lienee myöhäsellä olevan sytkän syytä. Ainakin kollektorit hehkui taas punasena kun käyttelin useamman minuutin.

Molemmat sähköflektit 2-nopeudella, mutta 1,5mm2 piuha on liian pieni noille sähkösyöpöille. Yhdelle flektille 1,5mm2 riittää.

Kokeilin täyttää etupäästä, eli ilmaa ei pitäs enää olla missään. Vesiputket on öljypohjan alta tasaisesti nousevia.

Tulpanjohdot on sennäköisiä että pitää vaihtaa, rotat? näyttää jyrsineen kahta johtoa.

Kyllä lähtee..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lock right edessä ja takana Tekniikka & Jutustelu 5 17.11.2007 21:21
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? osmo Tekniikka & Jutustelu 4 06.09.2007 18:13
Chevyn 350 lämpöongelmat SamiN Tekniikka & Jutustelu 0 22.06.2006 21:52
Pakon edessä 2 tuska Romance and Relationships 0 13.11.2002 08:26
Pakon edessä... Lars Romance and Relationships 0 12.11.2002 19:24


Sivu luotu: 13:01 (GMT +2).