Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 18.05.2007, 19:36
MouhijärvenMies MouhijärvenMies ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

Kyllä mä sen periaatteessa voin matkahuoltoonkin pistää jos ostaja on kaukaa. Mutta jatketaan nyt huutokauppaa vaikka sunnuntaihin asti kun on päästy hyvään alkuun. Kolmella sataa saa heti.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Diesel-Webasto pkarlstedt O/M/V Muut 15 22.10.2007 20:03
M: Webasto Thermo top c diesel Zamppa O/M/V Muut 9 07.11.2006 23:04
Diesel webasto ^^^^^^MYYTY^^^^^^ finvalp O/M/V Muut 0 19.11.2005 18:56
O: diesel webasto tai vastaava pee O/M/V Muut 6 17.03.2005 08:15
O: Diesel Webasto asko O/M/V Muut 3 22.11.2004 11:33


Sivu luotu: 18:03 (GMT +2).