Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.05.2007, 18:47
Kelaperse Kelaperse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.03.06
Sijainti: Mexico.
Viestit: 1.199
Perusasetus

Joo, jos ruotti takoo sen kuusmaalia loppujen lopuksi, niin suomenhan pitäisi sitten vielä tehä se kaheksan, kukas se suomen nyt sitten noutaa puolivälierissä.. Kanada vaikkapa. Sehän me ollaan kyllä yleensä voitettu..

----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jääkiekko on kiellettävä! Laskos Niilo Paasivirta - Correct Opinions 2 11.01.2007 14:57
Jääkiekko mömmöm 2004 kertoimia 007 Other games 2 22.04.2004 12:34
Jääkiekko Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 13:56


Sivu luotu: 09:28 (GMT +2).