![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Heti alkuun täytyy kiittää hyvistä neuvoista.
Eniten minua kiinnostaa auton korottaminen siten, että pysytään yhä katulaillisissa rajoissa . Kannattaako korotussarjat tilata suoraan USA:sta vai kannattaako harkita jopa jotain suomalaista liikettä? Esim. 2"-3" korotus voisi olla sopiva minulle. Mitä mieltä olette tästä vaihtoehdosta: http://www.4wd.com/productdetails.aspx?pid=RE7003 ?Mistä kannattaisi ostaa kumit? Kieltämättä perän välityksien muuttaminen kiinnostaa myös, mutta en tiedä mitä vaihtoehtoja on olemassa ja mistä tarvittavat osat saisi. Viitonenhan on jo nyt "ylivaihde", joten lyhyemmillä välityksillä tuskin maantieajokaan heikkenee, jos ylin vaihde muuttuu käyttökelpoisemmaksi..? Vai olenko aivan hakoteillä ?Edited by - derekki on 20/04/2007 21:45:56 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| jeep wrangler | f250 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2007 19:34 |
| Jeep Wrangler | Grassis | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 03.03.2007 19:54 |
| M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.04.2006 13:47 | |
| M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.03.2006 07:12 | |
| M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2006 18:43 | |