![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#19
|
||||
|
||||
|
Ford Transit -95:
Jarruton 450kg, jarrullinen 450kg... <img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle> Jep, ja tämä selvisi vasta auton oston jälkeen. Kukas nyt transiitista vetopainoja ostettaessa kattelis? Kyseessä automaatti td, ja valmistaja ilmeisesti takuutapausten pelossa rajannut painon noin pieneksi. Ja ei kuulema pysty muuttamaan mitenkään, tyyppikoodiin perustuva juttu. Nissan Micrallakin saa vissiin vetää enempi... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PERÄVAUNUN VETOPAINOT? | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 02.04.2016 16:45 | |
| Suburbanin vetopainot? | mexico | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.12.2005 13:38 |
| Huoltoauton vetopainot. | Mikki10 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.12.2005 20:20 |