![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Itse joskus nuorempana ku noita kumeja vaihdeltiin niin paineilmaa käytettiin ja vanha tulppa(bensa auto)kaivettiin ontoks ja hitsattiin pikaliitin ja muistaa sit kiertää sen männän aina ylös,voipi kone muuten vähän pyörahtää ku pistää paineet päälle.
lisää happea |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sylinterin varren paksuus? | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.05.2007 20:33 |
O / Rangen takalasinp.varren akseli | Range-79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.11.2006 10:46 |
HJ 60 venttiilinvarren kumien vaihto | tfr16 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.02.2005 23:17 |
33x12,5x15 kumien sopivuus... | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.08.2004 13:53 |
Venttiilin suojat | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 24.11.2003 07:21 |