Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 12.04.2007, 21:37
neliveto:n Avatar
neliveto neliveto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 187
Perusasetus

Omassa LäJässä oli samantyyppinen tauti. Kun seisoi pidempään niin sai sahata että lähti käyntiin. Tauti paheni pikkuhiljaa ja lopuksi "yöseisokin" jälkeen sai hinkuttaa käyntiin. Lämpimänä toimi kyllä. Tautina oli tankin imu/paluuputkien ruostuminen puhki eli sai hyvin ilmaa imuputkeen. Vaihdon jälkeen on taas toiminut hyvin. Suuttimet kyllä pitäisi käyttää pajalla.

neliveto

SLCK #213
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ ei käy, missä vika? PikkuPeikko Tekniikka & Jutustelu 11 13.02.2008 22:06
Missä vika? Tekniikka & Jutustelu 87 08.10.2007 17:00
Missä vika? (Sj410) antsa123 Tekniikka & Jutustelu 28 06.01.2007 18:12
missä vika??? pallero Tekniikka & Jutustelu 18 12.11.2006 20:20
Help missä vika Yleiset 4 04.01.2005 11:07


Sivu luotu: 01:37 (GMT +2).