![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kaikki loput ominaisuudet ovatkin mielestäni pelkkää miinusta kun vertaa läpivetävää ja kahta kaksitoimista. 2kpl kaksitoimisia on helppo asentaa raidetangosta auraukset kohdalleen ja molemmat sylinterit iskun puoliväliin ja homma on siinä (tarvittaessa rajoitus nylon palikoilla) 2kpl varaletkuja niin pääsee himaan letkurikon sattuessa (eli orpitti-sylinterinletku ja toinen sylinteriltä toiselle + 1 tkappale) jos taasen rikot toisen sylinterin niin letkut vaihtamalla voi jatkaa matkaa sillä yhdelläkin kun kääntää sokeet tulpat /tulpan letkun tilalle tai jatkon. mitä mä olen räpläillyt noita läpivetäviä sylkkiä niin se ei ainakaan ole se mun juttu mistä offi auton ohjauksen tekisin ja tää nyt on vain mun mielipide eikä tarkoita että olisi se ainoa oikea. muihin läpivetävän vittumaisuuksiin taiskin jo äijät tossa edellä vastailla. . . . . . . . . ![]() ![]() Edited by - jjtp on 26/03/2007 10:59:18 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Orbitrol ohjaus lisäksi | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.03.2011 23:07 |
O: Pieni orbitrol | Nokisormi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.03.2008 20:39 |
O: Orbitrol ja sylinteri | RankkaAnkka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.04.2007 11:00 |
O: hj:n ohjauksen osia | APP-966 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 03.03.2006 18:29 |
Orbitrol ohjaus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.03.2004 15:28 |