Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.07.2007, 06:35
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Yhden kiertokangen laakerin vaihto?


MItäs meinaatte, tuleeko 3-sylinterisestä kubotan koneesta vainaja, jos vaihdan vain 1. sylinterin kiertokangen alapään laakeriliuskat.
Kaikki muut laakerit uuden veroisia (lähes uusi d722 kone, ajettu muutama sata tuntia).
Ko. laakeriliuskoista toisessa on rosoinen kohta lähes läpi asti (tod. näköisesti valmiste vika).
Tuohon myllyyn osat on jossain tähtitieteellisissä hinnoissa ja ajattelin, että en vaihtaisi kuin huonon laakerin uuteen ja siksi kyselenkin, että käykö tuossa sitten niin, että se poikii kun pihistää ja jätää muut laakerit vaihtamatta. Teoriassa yhden kiertokangen laakerien vaihdon ei pitäisi konetta rikkoa.

Millaisia kokemuksia porukalla on tälläisista remonteista.
Kerran muuan konemies teki deutsin kuutoseen samanlaisen remontin ja puoli tuntia se kesti sievää ajoa ja kanki kurkisti sitten kyljestä ulos...

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 60 takapyörän laakerin vaihto ??? samid Tekniikka & Jutustelu 6 05.03.2009 21:34
Hj:n pinjonin laakerin kiristys ? Keppo Tekniikka & Jutustelu 11 05.07.2007 22:19
Land Rover 300Tdi flektin laakerin vaihto? Td5 Tekniikka & Jutustelu 11 25.10.2006 11:58
Takapyörän laakerin kiristys pkarlstedt Tekniikka & Jutustelu 13 08.02.2006 06:13
Disco 2 etupyörän laakerin vaihto työkalu? lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 1 08.10.2005 16:35


Sivu luotu: 01:19 (GMT +2).