![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Krasnojarskin vesivoimalan patoallashan tuossa ohitetaan. Ton voimalan kuva on kymmenen ruplan setelissä. Piru kun ei oo hoksannu tota hissiä aiemmin, Krasnojarkissa on tullu kolme kertaa käytyä, ens kerralla sit tonne kanssa.
Tuos on kuva padosta, 'hissi' näkyy taustalla. http://www.sibtourguide.com/images/dam/dam2.jpg Oli aikanaan kaiketi maailman suurimpia vesivoimaloita, kaupungissa on alumiinisulatto jonne menee iso osa energiasta. Edited by - hiski on 19/03/2007 14:39:13 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Venäläinen lätkämatsi. | Bruno | Linkit | 14 | 24.01.2008 01:20 |
| Venäläinen liikennevakuutus... | hpotteri | Chit-Chat | 11 | 16.05.2006 18:36 |
| venäläinen offi-liike | nivea2 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.03.2006 20:09 |
| Tunnista Veli Venäläinen | mikjus | Chit-Chat | 1 | 11.08.2005 18:19 |
| Valko-Venäläinen | Esa | Drinkit | 0 | 05.12.2001 05:02 |