![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
No nyt alkaa selvitä.
Takaperän ja kardaanin välissä on alipainetoiminen hammaskytkin, joka toimii, kun etupää yrittää pyöriä nopeammin kuin takapää. Kardaanin etupäässä on erillinen Power Transfer Unit eli kulmavaihteella toteutettu ulosotto, joka kytkeytyy etuvoimansiirtoon. T, Antti |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Chrysler Voyager | JERKKU | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.05.2008 20:36 |
| M/V: Chrysler Voyager 2,5TD -96 | Teukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 07.02.2008 18:29 |
| M: Pösö 309 ja Chrysler Voyager osina | HJ60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.10.2007 15:35 |
| M: Chrysler Voyager | Kupla | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 06.09.2006 21:02 |
| Grand Voyager | Kupla | Chit-Chat | 1 | 25.04.2006 19:17 |