Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 04.03.2007, 20:48
arsenix arsenix ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.06.05
Sijainti: Raahe
Viestit: 624
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Patrolli pitkä turbo 1987 750/3500 kg (HA)
Patrolli HT 2+3 paku 1983 750/2000 kg
EDIT: Rekisteriotteesta luettuna.
<center>-- Hyvin vähän, tuskin milloinkaan, jos silloinkaan --</center>

Edited by - Samsonite on 04/03/2007 18:09:10
Ja maahantuojan -84 vuojen esitteestä bongattuna
pitkälle turbo patikalle 4120kg ja pitkälle turbottomalle
4080kg...

--
Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PERÄVAUNUN VETOPAINOT? Tekniikka & Jutustelu 74 02.04.2016 16:45
Suburbanin vetopainot? mexico Tekniikka & Jutustelu 1 12.12.2005 13:38
Huoltoauton vetopainot. Mikki10 Tekniikka & Jutustelu 3 04.12.2005 20:20


Sivu luotu: 05:39 (GMT +2).