![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Se on helppo toteuttaa, kun vaan laittaa erilaisen vaihdelaatikon ja hydraulipumpun siihen ulosottoon ja moottorilla ohjaa sitä originaalia vinssiä. Etuna saa jopa ulosvinssauksen, joka nyt puuttuu. Toinen vaihtoehto olis pitää alkup. laatikko ja heivata koko vinssi mäkeen ja sitten laittaa vaikka vaihtolavalaitteiden ajomoottorit vinssiksi. Sekä eteen, että taakse.
Vaihtolavalaitteet on hieman arveluttavat, sillä tuo lavakorkeus on jo nyt melkoisen ylevä. Lisäksi kone on siellä hieman tiellä, että tulisi lyhyet laitteet, mutta ei kait se haitanne. Itse olen nyt töissä tuolla hirmulla ja kiva sillä on pahennusta herättää, pistää poikittain parkkipaikalle kolmen auton paikalle roikkaan. Pitääpäs laittaa kuvat siitä sisustasta, kun on vänkäreillä lokoisat oltavat. Voipi olla, etten kuskin penkkiä tule edes vaihtamaan, sillä se on mun perseelle just sopiva. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzukin tuunausta | oska80 | Maasturiprojektit | 39 | 20.01.2015 23:18 |
Suzukin ja Pajeron Tuunausta | offipete | Maasturiprojektit | 5 | 15.10.2007 18:59 |
Suzuki Jimnyn tuunausta | MiggoVilkastus | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 04.06.2007 08:07 |
Venäläistä tuunausta.. | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 15.02.2007 11:23 |
stRangen "tuunausta" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 18.09.2006 21:07 |