Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.02.2007, 20:10
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jottei tämä stoori kuulostaisi liian helpolta niin, millä ihmeellä saitte auton laivaan jonkin muun auton kilvillä ja auton omilla papereilla? Eikö viron tullissa yskineet, saatika Suomen tullissa? Oliko autossa vakuutukset, meinaan vaan että onko laivoilla joku policy että auton pitää olla vakuutuksissa ennen kuin suostuvat ottamaan kyytiin? Ainakin Suomen päästä kun pyrkii laivaan niin pitää olla anopin syntymätodistuskin messissä...

Miten toi homma hoidetaan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan? Virossa ilmeisesti ei saa siirtokilpiä ellei ole Viron kansalainen eli pitääkö esim laivaan ajaa virontoverin kilvillä ja palauttaa ne postilla?
Suomesta matkalippuja varatessa kysyivät kaksi kertaa auton rekisterinumeroa, jolloin ilmoitin ettei ole vielä tiedossa. Menomatkalla lähtöselvityksessä kysyivät auton rekisterinumeroa, jolloin ilmoitin ettei ole vielä tiedossa ja saattaa olla että auto joka tuodaan ei ole minkään maan kilvissä. Vastaus oli, että tuo auto joka mahtuu ilmoittamiesi mittojen sisään niin homma on ok. Virossa virkailijalle oli jonkinlainen ongelma se, että autossa ei ole mitään kilpiä, mutta lopulta päästi laivaan. Hommaa saattoi helpottaa se, että meidän takana oli noin 50 muuta joiden laiva oli lähdössä piakkoin. Kilvet siis irrotettiin heti sataman läheisyyteen päästyämme. Lähes kaikki myyjät lupautuivat järjestämään kyydin satamaan myymälleen autolle, jotkut kauppaam kuuluvana etuna ja jotkut maksullisena palveluna.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Projekti Mall Crawler #2 - Cherokee moggiakseleilla Timo_L Maasturiprojektit 295 03.05.2013 10:53
O: halpa XJ cherokee projekti KooPee O/M/V Ajoneuvot 8 29.05.2008 19:43
Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) Timo_L Maasturiprojektit 89 19.04.2008 10:52
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 21:44 (GMT +2).