![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Whiskyiin ei nimenomaan pitäisi laittaa mitään kylmää, se tekee hallaa maulle. Ihan muutama senttilitra soodaa/ravintolaannos wiskiä on toimivin juttu, toinen hyvä on huoneenlämpöinen vesi.
Kylmä tekee viskistä kitkerän makuista riippumatta viskistä. Näin opetettiin aikoinaan viskikoulutuksessa. Ihan oli irkkuviskeihin erikoistunut kouluttaja joka maistatteli erilaisia viskejä. Juu ja ei ollut mikään tenukeppi se kouluttaja. Emännän mielipide viskeistä: aösljkhasföglkjfhaslökhgdöhnaeöghnwOEOÖGÖGN<img src=/smiley/puke.gif border=0 align=middle> -- Wannabe OFF-roader -- l-200@offipalsta.com |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Paras maasturi? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 04.02.2008 23:23 |
| Paras grillimakkara | JakeHammer | Chit-Chat | 95 | 16.07.2007 06:35 |
| Paras metsäauto | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 20.08.2005 17:29 |
| Paras spyde. | Dev | Cooking & Food | 0 | 02.03.2002 13:57 |
| Helvetin hyvä paukku. | tuska | Drinkit | 0 | 14.02.2002 16:15 |