![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#40
|
||||
|
||||
|
"Oliko se tämä limusiini joka rekisteröitiin suomeen 13.10.2006 ?"
ajatus olikin, että jos tullee positiivinen vastaus niin asia vois olla totta on muuten tullu istuttua siinä autossa<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> oli muuten Lincoln <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle> sisäpiiri juttu tämäkin ***** Sisältä siisti ja startista käyntiin ***** Edited by - tuikku on 11/02/2007 20:40:41 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Palstalaiset huutokaupassa? | offipete | Chit-Chat | 7 | 10.05.2008 18:37 |
| Kemistä ja sen ympäristöstä palstalaiset [:)] | KingCabbi | Chit-Chat | 0 | 23.03.2007 04:05 |