Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #40  
Vanha 11.02.2007, 20:40
tuikku:n Avatar
tuikku tuikku ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.12.06
Sijainti: Lappi, Finland.
Viestit: 617
Perusasetus

"Oliko se tämä limusiini joka rekisteröitiin suomeen 13.10.2006 ?"

ajatus olikin, että jos tullee positiivinen vastaus niin asia vois olla totta on muuten tullu istuttua siinä autossa<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
oli muuten Lincoln <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>

sisäpiiri juttu tämäkin

*****
Sisältä siisti ja startista käyntiin

*****

Edited by - tuikku on 11/02/2007 20:40:41
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Palstalaiset huutokaupassa? offipete Chit-Chat 7 10.05.2008 18:37
Kemistä ja sen ympäristöstä palstalaiset [:)] KingCabbi Chit-Chat 0 23.03.2007 04:05


Sivu luotu: 13:56 (GMT +2).