![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Täällä Hämeen Hattulassa -4 ja lunta sataa hiljalleen.Ihan mukavaa et on
lumi maassa, on niin valoisaa ja maisema on kaunis. Kyllä se mullekkin lämmin tulee kun lähden lumitöihin, laiskana palelee.Te olette niin tottunut siellä pohjoisessa kylmään, että ette varmaan kylmyyttä huomaa samanlailla kun me etelän ihmiset. Ulkoilette enemmän ja ootte paljon terveempiä kuin me täällä etelässä.Kateeks käy! ![]() joo lukot ne on mullakin |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| td5 disko ja pakkanen + ilmajouset? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.01.2008 00:51 |
| Toiota HJ 60 murrokset, kelläään nurkissa? | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.02.2007 14:51 |
| Pureeko pakkanen? | AVRO | Chit-Chat | 37 | 24.02.2005 22:33 |
| Pakkanen katosi | MäIte | Rakas Päiväkirja | 9 | 21.01.2003 13:08 |