Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 27.01.2007, 17:19
titanix:n Avatar
titanix titanix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: savonmua, Finland.
Viestit: 460
Perusasetus

itte sovelsin mesessä jälkiasennettavaa keskuslukon kaukösäätö hässäkkää
jossa oli erillinen takakontin aukaisu ja kakessa sille tietysti erillinen nappi. yhdellä lisä releellä sain eperin käynistymään/sammumaan muistaakseni keltanen johto eperin kellossa johon piti tehdä kytkökset.koko systeemi meni sit auton vaihdon mukana,enkä muista ulkoa enää miten tein sen loppujen lopuksi.mut tosi kätevä oli sai parvekkeelta auton lämpiämään aina kun tarve oli

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
eber lämmittimen käyttö?? savlari Tekniikka & Jutustelu 17 01.10.2013 21:50
Webasto/Eber Tekniikka & Jutustelu 24 26.12.2010 09:54


Sivu luotu: 17:27 (GMT +2).