Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 26.01.2007, 12:12
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Lainaus:
quote:sähköauto ei taida olla kovin edullinen hankinta ja kun tämä RYÖSTÖvaltio rokottaa siitä vielä ns. dieselveron...
Ei muuten pidä paikkaansa. Tuo vero poistettiin muistaakseni viime vuoden aikana. Eli sähköautoissa ei pitäisi tällä hetkellä olla tuota veroa. Tai sitten se meni niin että tuo poistuu tämän vuoden aikana, mutta kuitenkin. Tuo on poistunut tai on poistumassa.

Eli nyt jokainen hakemaan vaan Elcattia itselleen. On muuten aika hyvä vääntö sellaisessa. On tullut huristeltua sellaisella.

_______________________________________________
Citymaasturi Toyota Land-Cruiser HJ-60, Old Man Emu, Kumho MT 33x12.50R15

Nerd-O
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o: 35< renkaat..... ostettu 40"kiitos tiku83 O/M/V Renkaat ja vanteet 1 22.07.2006 23:37
Simoliinille kiitos! piina Rakas Päiväkirja 6 16.11.2005 23:43
ACS 2005 Kiitos!!! SuurSyömäri Tapahtumat 4 31.03.2005 15:41
Kiitos spämmistä! Laskos This And That 4 14.06.2004 17:38
linkkejä kiitos! Music 0 30.10.2002 17:17


Sivu luotu: 11:23 (GMT +2).