Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 23.01.2007, 09:51
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
quote:


Niin no ylimääräinen tulee joko huohottimen kautta, jos sellasiat edes on, alustan suojaksi tai sitten öljyntäyttö/tarkastustikun kautta suoraan kuumalle pakosarjalle tai turbon päälle...
Osaa kyllä hajoittaa tiivisteitä laatikon sisältä ennen tuota.

OT: Chryslerissä oli muutama vuosi sitten nimeltämainitsemattoman Lappeenrantalaisen merkkiliikkeen tekemän huollon jälkeen 0,5L liikaa öljyä lootassa. Ihmettelin että miksi vaihtaa kun mummoankan auto, että onko laatikko hajalla. Totuus selvisi kun katsoi öljyt, määrän vähennys ja jopas rokkas.

Niin kauan teillä on suojattu lies, kun on pystyssä yksin mies!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:46 (GMT +2).