![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos on kilvetön peli, niin U-palkkia.
Kilvellisessä saattaa tulla katsastuksen kanssa ongelmia. Käsittääkseni olemassaolevaa runkoa saa paikata, mutta uuden tekeminen saattaa vaatia lujuuslaskelmia. Joten sapluunalla levystä samanlainen kuin alkuperäinen ja suu suppuun. MaTTi voisi kommentoida tuota katsastuskäytäntöä näiltäosin. Toinen asia on sitten sen uuden vääntöjäykkyys. Runko on yleensä suunniteltu joustamaan. Jos tekee liian järeän, tämä jousto menetetään. HJ61 -90 & LJ70 -89 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Takalasinlämmitimen korjaus ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.03.2007 10:27 |
Verhoilun korjaus | limppuHJ61 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.02.2006 12:32 |
HJ60 rungon ruostevaurioiden korjaus | Country-Jake | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 19.08.2005 10:28 |
Muoviosien korjaus | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.08.2005 19:20 |
Rungon muokkaus/korjaus? | hector | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.06.2005 16:10 |