![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Oletetaan nyt, että olet lukenut tuon etkä halua kytkentää niin tehdä.
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=18572 Toi on ihan turhaa hommaa vetää latausjohto ja sitten vielä erikseen startin johto takaa konehuoneeseen. Yhteen ne akut kytkeytyy kumminkin. Eli vinssiin menee tuon blokin kautta virta myös takaa ja edestä menee blokin kautta myös startille. Vetäse ennemmin sieltä takaa PAKSU piuha startille ja kytke siellä startilla akut yhteen. Mikä on PAKSU johto... Tuolta kun lukee niin 24 neliöö kestää reilun 100 ampeeria. Se ei ole paksu, kun noin puolet vinssin virrasta kulkee sitä kautta. http://faq.offipalsta.com/index.php/...mikuormituksia Edit: Luulo ei ole tiedon väärti. Et siis vielä tutustunutkaan tuohon ekaan linkkiin. Ja ekassa viestissä kuvaamasi kytkentä on nimen omaan rinnankytkentä. --Teknik, sano ryssä kun saranan näki.-- Kuvia matkan varrelta Edited by - -MAKE- on 18/01/2007 00:15:53 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Akun koko? | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.03.2007 09:58 |
Lisä akun laitto.. | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 102 | 10.01.2006 08:37 |
Kahden vaiheila | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 26.06.2004 13:16 |
Akun poisto | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 27.05.2003 15:10 | |
Nyt olen kahden lapsen äiti | Santeri | Rakas Päiväkirja | 0 | 21.01.2003 13:16 |