Ongelmana on siis se että kun olin sovittamassa kilpurin tekniikkaa kasaan, niin huomasin että turbiini jää muutaman sentin päähän laatikon öljypumpusta, joten peli saattaa liikkua vähän huononlaisesti.
Koneena on taiwahan wanha rangen kaasarikasi, laatikkona ZF (ilmeisesti jostain uudemmasta mallista), ja vetolevy on kai suorasytytysvehkeestä koska siitä löytyy se nopeustunnistimen (?)
hammaskehä.
Katselin räjäytyskuvia eri malleista, ja näyttäisi siltä että tuon vuosimallin laatikon kaverina on ollut paksummalla keskilimpulla varustettu vetolevy? Vuosimalliväli oli kai 86-94 tms.
Onko suorasytkän perässä ollut sitten lyhyempi kytkinkoppa?
Olen miettinyt pääni puhki että missä mättää kun osia ei vaan kertakaikkiaan saa naitettua keskenään.
Mikä olisi helpoin ratkaisu, mistä löytyisi joko se lyhyt kytkinkoppa tai oikeanlainen vetolevy, ja ennenkaikkea NOPEASTI?