Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2007, 19:06
RankkaAnkka:n Avatar
RankkaAnkka RankkaAnkka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.06.06
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 287
Perusasetus

Rangen vetolevyistä


Ongelmana on siis se että kun olin sovittamassa kilpurin tekniikkaa kasaan, niin huomasin että turbiini jää muutaman sentin päähän laatikon öljypumpusta, joten peli saattaa liikkua vähän huononlaisesti.

Koneena on taiwahan wanha rangen kaasarikasi, laatikkona ZF (ilmeisesti jostain uudemmasta mallista), ja vetolevy on kai suorasytytysvehkeestä koska siitä löytyy se nopeustunnistimen (?)
hammaskehä.
Katselin räjäytyskuvia eri malleista, ja näyttäisi siltä että tuon vuosimallin laatikon kaverina on ollut paksummalla keskilimpulla varustettu vetolevy? Vuosimalliväli oli kai 86-94 tms.

Onko suorasytkän perässä ollut sitten lyhyempi kytkinkoppa?

Olen miettinyt pääni puhki että missä mättää kun osia ei vaan kertakaikkiaan saa naitettua keskenään.
Mikä olisi helpoin ratkaisu, mistä löytyisi joko se lyhyt kytkinkoppa tai oikeanlainen vetolevy, ja ennenkaikkea NOPEASTI?




Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Rangen ovi Range-Miki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.12.2005 08:45
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2003 11:38


Sivu luotu: 15:53 (GMT +2).