![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Rabbit Ranchin ajopäivillä oli viime kesänä tyttöjä omilla autoilla ajamassakin (HJ ja Hilux)
Ja ihmeen paljon myös on offareitten paremmat puoliskot lapsineen uskaltautuneet mukaan katsomaan isäntien ajelua.Ajomaastot on pienellä alueella ranchin ympäristössä ja kaikille "pätkille" on lyhyt matka nuotiopaikalta. Ja jollain naispuoleisella löytyy kiinostusta kokeilla offia,voin antaa ajopäivällä auton käyttöön ja lähteä kyytiin opastamaan maastoajamisen perusteita (taka-ajatuksilla tai ilman <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>) Edited by - Racingrabbit on 11/01/2007 09:37:32 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tosimiesten auto ja tytöt (video) | Chit-Chat | 7 | 17.12.2007 11:13 | |
| Tytöt tahtoo pitää hauskaa | Lars | Mikko Alatalo Fanclub | 0 | 26.07.2002 05:14 |