Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 09.01.2007, 18:44
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Ei rankat jätkät pese autoja...

..antaa mudan kuivua, niin se rapisee ajan myötä pois

Lasit ja valot vaan puhtaaksi, ja eikun tien päälle.

..ja kanssa-autoilijat kiittävät kun paskaa sataa takanatulevien niskaan.

---------------------------------------------------------
Chevy Blazer -82 350TBI,TH350,NP208 "iso mutta kömpelö"
Ford Bronco II "Maastotaunus"
---------------------------------------------------------
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).