![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ei rankat jätkät pese autoja...
..antaa mudan kuivua, niin se rapisee ajan myötä pois ![]() Lasit ja valot vaan puhtaaksi, ja eikun tien päälle. ..ja kanssa-autoilijat kiittävät kun paskaa sataa takanatulevien niskaan. --------------------------------------------------------- Chevy Blazer -82 350TBI,TH350,NP208 "iso mutta kömpelö" Ford Bronco II "Maastotaunus" --------------------------------------------------------- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|