Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 06.01.2007, 22:59
Bruno Bruno ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 09.11.05
Sijainti: Helsinki.
Viestit: 753
Perusasetus

[quote]
Täältä löytyy Defender 90 300Tdi vuosimallia 1996.

Odotan mielenkiinnolla kesän tehdaskäyntiä jotta pääsee
näkemään mimmosta sakkia ja minkälaisissa oloissa näitä
oikein tekee.

Juha

Ota mukaan 13mm kantanen 8mm mutteri 1,25 nousulla ja pultti ja näytä niille mitä Suomessa yleensä sormissa hypistellään..
Lenkkiavaimia voisi myös viedä ihmeteltäväksi kuten 8mm 10mm 12mm 13mm 17mm 24mm?


Lantikan startista pääs palaneen haju!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Land Rover 90 Tumestus Tekniikka & Jutustelu 26 20.04.2007 17:15
M: Land Rover 109 Land Rover 109 STW Nettiautossa O/M/V Ajoneuvot 0 23.08.2006 12:30
M/V: Range Rover/Land Rover LRV8 O/M/V Muut 15 05.01.2006 12:06
M: Land Rover -72 O/M/V Muut 7 28.03.2005 20:43
Land Rover vai Range Rover? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 9 19.08.2004 08:33


Sivu luotu: 07:42 (GMT +2).