Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.01.2007, 17:39
nörttiniva nörttiniva ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 03.01.07
Viestit: 1
Perusasetus

Tässä vähän suomi projektin edistymistä.
(HUOM kuvat ovat ~1mb kokoisia joten modeemi miehille pahoittelut)

http://img377.imageshack.us/img377/4...7000600vk0.png
http://img377.imageshack.us/img377/6...6594350cj3.png
http://img377.imageshack.us/img377/3...7012198ti5.png
http://img377.imageshack.us/img377/7...7033927no6.png
http://img377.imageshack.us/img377/5...7051168gw6.png

Jos kuvat lakkaa toimivasta niin laitetaan uudet kunhan ollaan taas edistytty.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
UAZ 4x4 peli allu1975 O/M/V Muut 3 26.07.2007 07:24
peli! ari Chit-Chat 18 11.02.2006 11:00
Offi peli! Zamppa Linkit 0 23.07.2005 22:43
4x4 Racing peli Linkit 6 07.06.2005 14:50
peken peli(t) pekez Hardware 0 16.01.2002 02:23


Sivu luotu: 10:04 (GMT +2).