Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 06.01.2007, 01:14
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

hieno vastaus naiselta<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
mutta tää pitäs olla tuola toisella palstalla...
ei sikäli, ei mua häiritse, mut joku sanoo tän ihan varmasti kohta... eli kerkesin ekaks<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

*team crasshopper*
-LISÄÄ MUTAA!!!-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MYYTY:Bora 1,9 TDI PD 4-motion greensj O/M/V Ajoneuvot 1 02.03.2008 12:44
M: Käyttövolkkari eli ilmastoitu Tdi -Bora -99 GreatS O/M/V Ajoneuvot 2 09.01.2007 22:28
M. Ilmastoitu Ford Explorer 4.0 limited explorer O/M/V Ajoneuvot 0 31.07.2006 13:56


Sivu luotu: 00:31 (GMT +2).