Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.03.2004, 20:18
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

tilasin pari filmiä offivarusteesta...

ja tänään sainkin ne...tää on nyt sellanen homma että kun kevät painaa päälle ja ajokit itse kenelläkin vähän vaiheissa,tulipa jumankekka ihan vitulliset ajopaineet ku kattelin russian pojilta mallia kunnon safari kekkuleista...
Se miksi tästä kirjoittelen,johtuu siitä,et ihmettelen miks ei kukaan ole vaivautunu mainostaan näitä filmejä täällä,jos sellaiset omistaa(en tarkoita offivarusteen heeboja)eihän niitä kukaan olis tosissaan ottanu,ku myyntipuheesta...vaai..olisko mahdollista ettei kellään vielä ole em materiaalia??
Ensin kehoittaisin safari yrityksiä käväiseen offivarusteen sivuilla tilaamassa nää filmit,että saisivat tuntumaa kunnonsafarirytäkästä,ja sit toiseksi kaikkia muita,että tietäisivät varautua moiseen karkeloon...
Kyllä mä olin oikeesti tosi tyytyväinen materiaaliin,mitä oli saatu filmille.
Siin oli kyllä tosi meininkiä,kyllä nää suomen safarit on sitten mietoa tavaraa noiden rinnalla,eikä ollu ihan köyhälistöö,ketä oli siellä ajamassa,oli siisti lantikka volvon(paavo mallin)akseleilla ja vitusti kaikkee muuta ja paska lentää ja ja ja ja....lisää tällasii!!!

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sopivat rengaspaineet.... Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 42 24.04.2022 06:01
Onko kokemusta Venäjän "offivarusteesta"?(Tiipe) ranke Tekniikka & Jutustelu 23 01.12.2006 14:14
O: kuppipenkki ,ostettu offivarusteesta junnu78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.07.2006 15:55
kuljetuskalustoa vuokralle offivarusteesta KooPee Tekniikka & Jutustelu 10 14.03.2004 18:08

Sivu luotu: 13:40 (GMT +2).