Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 25.12.2006, 16:47
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ensimmäinen koeajo on suoritettu ja hyvin kesti. Ojia ylitettäessä huomaa tuen olemassaolon, puuttuu se omituinen "väljyys", joka aiheutui (ilman tukea) taka-akselin kiertymisestä. Huomaahan tuon muutenkin mutta parista tutusta paikasta kun ajelin, niin autosta ikäänkuin puuttui kuminauha voimansiirrosta.


Se välys on juuri se mikä antaa yleensä Suzukissa alkusysäyksen sille erikoiselle eteenpäin vievälle loikalle.
Olen huomannut monessa kohtaa että sitä ominaisuutta voi hyödyntää,esimerkiksi sellaisessa paikassa missä maavara ei muuten riitä normaaliin ylitykseen (porras)
Mutta tietysti jousien ja kardaanin kannalta kestävyys on tietysti tärkeämpi vaakakupissa painava asia.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Traction barista sako Tekniikka & Jutustelu 35 13.08.2012 00:10
suzukiin traction bar? sami.k Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2008 15:21
Millaista putkea traction bar:iin? SauliS Tekniikka & Jutustelu 5 25.07.2007 13:33
mielenkiintoinen traction bar Jande Tekniikka & Jutustelu 4 30.04.2007 15:26
Traction bar Patrolliin swamber Tekniikka & Jutustelu 10 26.04.2004 08:32


Sivu luotu: 00:44 (GMT +2).