Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 25.12.2006, 12:47
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

PRKL. Ei ollut läppäri tarpeeksi nopee. Jäi 5min alusta nauhoittamatta. Mut eipä hätää. Nyt sen pitäs nauhoittaa koko pätkä. Myös huominen. Sai kyllä hieman operoida alkuun kun digiviritin on usb-väyläinen ja aattelin että levytilaa tarvii lisää niin mätkäsin 250gb usb-väyläisen levyn kiinni, mut alkoi hieman tökkii tiedon siirto kun kumpikin vaatii aika paljon kaistaa usbista. Joten vaihdoin kovalevyn firewire väylään niin nyt wörkkii

-- Vitut! Mullakin on lukko akselilla --

Nerd-O
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jurinaa neliveto päällä... TEE-5 Tekniikka & Jutustelu 27 19.03.2008 14:20
Jäin tien laitaan,kytkin vai vaihdelaatikko?Hinaus Bruno Tekniikka & Jutustelu 4 22.05.2007 07:54
Jousipakka tien päässä(kö)? juhasiren Tekniikka & Jutustelu 4 06.04.2007 17:16
päästömittarit tien varteen HJ-61 Tekniikka & Jutustelu 21 23.11.2006 20:46
Ei pysy 4wd päällä KajdePuu Tekniikka & Jutustelu 7 16.02.2005 14:50


Sivu luotu: 21:59 (GMT +2).