Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 25.12.2006, 11:54
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Oliskohan ajatus ollut seuraava:

Erillisjousitetussa etupäässä murroksen ulkopuolinen vetarinpää tarvitsee kannatuslaakerin. Tosta löytyy Pajeron vastaava rakenne (Nissanin täytyy olla likimain samanlainen):
http://www.pajero.dn.ru/pdf/sport/26.pdf

Kaikkien vierintälaakerien (neula-, rulla- ja kuulalaakerit) kantokyky paranee pyörimisnopeuden kasvaessa. Jos nyt risukeula-autolla ajaa napalukot auki, niin vetari ei pyöri lainkaan siihen nysäakseliin nähden ja kaikki murrosniveleen tien epätasaisuuksista aiheutuvat voimat menevät sen paikallaan olevan laakerin läpi. Ehkä laakeri on jouduttu joskus vaihtamaan tästä syystä. Tätä pitää varmaan kysyä edelliseltä omistajalta.


T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Datsun king cap 2,5d 4wd -84 pasi1 O/M/V Ajoneuvot 6 21.01.2007 20:21
m:datsun king cap 2,5d 4wd -84 pasi1 O/M/V Ajoneuvot 6 08.01.2007 17:10
O: DATSUN KING CAB 4WD -84 OSIA!!! mettämenijä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.11.2006 08:22
O:Datsun King Cab 4wd O/M/V Ajoneuvot 7 19.10.2006 23:09
Datsun King Cab Slantsix225 Tekniikka & Jutustelu 33 17.12.2004 08:00


Sivu luotu: 00:04 (GMT +2).